poniedziałek, 11 listopada 2013

Wafle z galaretką


Z racji tego, że niepomiernie chciało mi się słodkiego, zrobiłam coś na szybko.
Wafle, które od lat goszczą na stole świątecznym mojej babci, chociaż nie mam pojęcia co mają ze świętami wspólnego. Chyba tylko to, że po ogromie pracy nie ma już czasu wymyślać kolejnych słodkości. :P

Przepis:
 * opakowanie wafli
 * 1/2 szklanki śmietany 12%
 * 1 kostka margaryny
 * 1/2 szklanki cukru
 * 1 galaretka o ulubionym smaku


Margarynę rozpuścić, dodać śmietanę i rozpuścić w niej cukier. Po osiągnięciu jednolitej konsystencji dodać galaretkę i mieszać na wolnym ogniu do rozpuszczenia. Polewać jeszcze ciepłą po waflach po stronie z "większymi oczkami". Nakładać dość skromnie, bez nadmiarów, ponieważ proporcje są na idealnie wymierzone. :) 

Ja niekiedy kroję takie wafle w kawałki, rozpuszczam w mleku czekoladę i robię wafle w czekoladzie. Mniam ! :)

3 komentarze: