niedziela, 1 września 2013

Jajka faszerowane pieczarkami



To co mi znika najszybciej ze stołu imprezowego. Ale nic dziwnego, są po prostu pyszne. :) Podaję przepis na 20 porcji.

Przepis:
 * 10 jaj
 * majonez  w butelce
 * 0,5 kg pieczarek
 * sól, pieprz
 * cebula

Jajka gotujemy na twardo, obieramy, przekrawamy na pół i wyjmujemy żółtko. Pieczarki smażymy na zeszklonej cebulce i zostawiamy do ostygnięcia. Ścieramy je na tarce o małych oczkach i dokładnie odsączamy (ja wyciskałam). Dodajemy je do żółtek i mieszamy. Dodajemy sól, pieprz i majonez (ok. 2 łyżek, nie więcej). Tak przygotowany farsz nakładamy do białek. Dekorujemy majonezem. Ja nie miałam majonezu w butelce, więc majonez ze słoika przeniosłam do tutki dekoracyjnej. :P

Aj, ta leniwa niedziela...

1 komentarz:

  1. no akurat majonez wyglądał mi na domowy :) pyszności !
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie
    http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń