wtorek, 23 lipca 2013

Omlet z kurczakiem i serkiem


Po zrobieniu kilkunastu testów egzaminacyjnych na prawo jazdy (wszystkie pozytywne !:P)
bardzo zgłodniałam i przypomniałam sobie o akcji na durszlak.pl.
Zajrzałam do lodówki i znalazłam 2 upieczone udka w marynacie ziołowo - czosnkowej.
Stwierdziłam, że je wykorzystam do mojego omleta. :)
Wyszedł obłędny :)

Przepis:
 * podudzie z kurczaka upieczone w dowolnej marynacie
 * jajko
 * łyżka mąki
 * łyżka mleka
 * sól
 * przyprawa gyros ( u mnie obowiązkowa, można pominąć)
 * olej do smażenia
 * serek kanapkowy

Mięso z podudzia z kurczaka oddzielamy od kości i kroimy na małe kawałki. Jajko rozkłócamy, dodajemy mąkę, sól, przyprawę, mleko i łączymy ze sobą, by nie było grudek. Dodajemy mięsko i smażymy na wolnym ogniu na rozgrzanej patelni z tłuszczem. Usmażony omlet smarujemy serkiem kanapkowym i zajadamy cieplutki. :)



3 komentarze: